Some photos from my last days...

Dnes som si pre vás prichystala trošku menej urečnený príspevok :)
Je poskladaný z fotografií z uplynulých dní a z toho, čo pre vás chystám...

Today I prepared the post from photos from my last days and from it, what I´m preparing for you...


Nový úlovok... Dokonalými pokladmi môžu byť často tie najobyčajnejšie veci okolo nás.

New find... Perfect treasures are often usual things around us.


Pre niekoho škaredé, pre mňa krásne.

Ugly for somebody, beautiful for me. 


Charliemu sa páči tiež :-)

Charlie likes it, too :-)


Môj štvrtkový rituál... nákup čerstvý ruží. O čerstvých kvietkoch a starostlivosti o ne, ste si mohli prečítať v predošlom príspevku.

My Thursday's ritual... I go to buy fresh roses for the weekend. I wrote about fresh flowers and how to care about them in my last post.


 Čas na výmenu ruží a aranžovanie.

Time for new roses and for arranging.


 Jednoducho krásne a inšpirujúce.

 Simply beautiful and inspiring.


Recept na zdravé sušienky nájdete čoskoro na blogu...

Recipe for healthy cookies soon on the blog...



Prajem krásny zvyšok týždňa!

Happy rest of the week! 

M.


13 komentárov:

  1. Beautiful, beautiful!! Have a lovely weekend, and enjoy your pretty flowers! ~ Vanessa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, sweetie! Have a lovely days... xoxo

      Odstrániť
  2. Krásné nahlédnutí.Růže jsou nádherné,stolička také a kocour je model! Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna som to chcela napísať, že aký krásny šamlík si objavila. Presne tieto ošarpané kúsky (pre niekoho na vyhodenie) dávajú bývaniu tú zvláštnu atmosféru. Opäť si potvrdila, že máš "nos" na krásne veci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, Reni, veď sama to poznáš, že nie všetko treba za každú cenu prerábať ;-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Krásne fotečky, tie ružičky sú nádherné a Charlie je hviezda:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monči! To vieš, bez Charlieho by to už ani nešlo, to je maskot :-)

      Odstrániť
  5. Michalko, ta stolička je úžasná. Je to úplná pravda - pro někoho už staříček na vyhození, pro nás poklad. Já akorát na takový kousek ještě štěstí neměla, což mě mrzí... Máš to doma moc moc krásné! Růžová komoda je dokonalá. Teď jsem skoro hodinu strávila prohlížením tvého Instagramu - máš tam moc krásné fotografie a jsi opravdu šikovná. Úplně jsi mě navnadila, abych přidala nějaké barvičky do obývacího pokoje, strašně mi chybí květinové vzory. Děkuji za inspiraci a velmi se těším na další příspěvek! Měj se krásně, S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ďakujem a ešte raz ďakujem, milá Simi :-) Ja som takisto najprv všetko smerovala do bielej, ale nakoniec ma dostali farby, urobí to veľké zmeny a dobre sa na to pozerá. Rozmanitejšie kvetinové vzory mi tiež ešte chýbajú, nie je ľahké nájsť tie správne. Tak nech sa darí, pa

      Odstrániť
  6. Jednoducho nadherne... kvety, stolcek... Uzi si pohodovy vikend :-) Tesim sa na recept. Ja som vcera piekla s dcerkou. A dakujem za mily koment :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, s deťmi sa pečie najlepšie, lebo sú asistentmi aj umývačkou v jednom :-D Pekný týždeň prajem, pa

      Odstrániť
  7. ahojky.tiež mávam kvetinový rituál...v piatok :).pa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10