Just some photos...

Pôvodne som toho pre vás plánovala viac, no pre menší úraz, ktorý som utrpela pri záchrane mainského mývala pred naším nemeckým ovčiakom Buddym. Buddy si chcel s Charlieho urobiť večeru, zatiaľ čo tá bláznivá a hlúpa mačka sa rozodla, že s ním bude bojovať. Bola to veľká dráma! Teraz je držanie fotoaparátu a písanie pre mňa trošku problematické, keďže som ich musela oddeliť. Ale aspoň sa cítim ako hrdina, pretože to všetci prežili. Preto sa s  vami podelím aspoň o to, čo som stihla :) Momentálne sa snažím vniesť trošku Shabby Chic štýlu do našej obývačky...

I originally planned more for you, but I had a little accident, when I  had to  save maine coon Charlie before our german shepperd Buddy. Buddy wanted to eat our Charlie, and this stupid and crazy kitty wanted to fight with him. It was a big drama! Now, I can´t hold camera in my hands and writing is little problematic for me, because I had to stop it. Btw, I feel like a hero now :) So I just want to share with photos, which I took before the accident. Now I´m trying to bring a little bit of Shabby Chic style into our living room...




















Prajem vám krásny a slnečný týždeň! Ďakujem za všetky komentáre a každú milú návštevu.

Have a beautiful and sunny week! Thank you for all lovely comments and every nice visit.

xoxo

M.

9 komentárov:

  1. All so beautiful!! I hope your hand feels better soon. Enjoy your Sunday! xo Vanessa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čerstvé kvety robia také divy, že až mi zrak prechádza a neviem sa vynadívať :) Tento týždeň sa mi podarilo kúpiť krásne ruže s jemne ružovo zelenkavým nádychom, ešte stále ich mám vo váze. Snáď sa mi pošťastí aj budúci týždeň. Aj keď so zranením, ale fotky sú veľmi pekné. Hlavne, že ste všetci prežili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky si urobila aj napriek zraneniu. Hlavne že všetko dobre dopadlo a tebe, Miška, prajem skoré uzdravenie:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. l hope your hand is healing quickly....love your pretty shabby style, all your blooms, Florentine tables and lovely linens. Have a wonderful week:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I'm so glad to hear that at least you're able to type with your hands, Michaela. How frightening that must have been to you --- and Charlie! I wonder why they chose that moment to pick a fight together? Anyway, your living room is looking so very pretty with the fresh flowers and RA books. :) Did you have a fun time at the bazaar?? :) Love and hugs to you, sweetie! ♥

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne byvanicko - take jemne a vzdusne :-) Prajem skore uzdravenie, aby si nam mohla sprijemnovat svet blogov :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och mačičky sú úplne úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Míšo,přeju brzké uzdravení a snad brzo budeš moct ,,fungovat´´. Moc se mi líbí barevný kontrast květin s tmavě hnědou barvou stolku, to je opravdu moc povedené!
    Vlaďka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasne ....pekny blog ....
    lnankova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10