New treasures and lovely finds...

Ďakujem za všetky milé komentáre a priania k uzdraveniu k predošlému prípevku.
Moje zranenia sú už takmer zabudnuté, až na zopár ešte stále ubolených miest, no som rada, že som sa zaobišla bez návštevy lekára. Charlie sa zo šoku, ktorý utrpel dostal  za pár dní a teraz si veselo mľaská zo spánku a opäť šantí s našimi ryšavými drobcami.

Tento týždeň som zažila jedno milé stretnutie s priateľkou Mariannou, s ktorou sme zašli "povymetať" bazáre v Seredi. Bol to veľmi príjemne strávený deň, ktorý mi zlepšil moju ubolenú náladu a ja som ti za to veľmi vďačná, priateľka moja!

Thank you for all lovely comments and nice wishes to my before post.
My injuries are almost forgotten, except for a few sore bruises, but I´m very glad, that I didn´t have to visit a doctor. Charlie is better, too. Now he is contentedly sleeping on my dresser and dreaming about something beautiful.

This week was great for me. I was in bazaar, with my beautiful friend Marianna and we found a lovely treasures. I really forgot on all my pain :) I´m so thankful!



Ďalšie fotky z obývačky...

Another photos from our living room...





Prvý úlovok, krásna kvetinová obliečka. Bola to láska na prvý pohľad! Kombinácia ružovej a nebičkovo modrej pôsobí tak sviežo a jarne.

First find, beautiful floral pillowcase. Love at first sight! Combination of pink with blue is so fresh and totally perfect for spring.



 Keď som krátko po vstúpení do bazáru objavila túto nádhernú florentínsku krabičku, nemohla som uveriť, že nesnívam. Pripravili si na mňa skutočné prekvapenie. Samozrejme, už som ju nepustila z ruky. A to sa vždy sťažujem, že u nás sa florentínske poklady proste nájsť nedajú :)

When I shortly after entry into bazaar found this florentine box, I couldn´t believe, that this is not a dream! I was so surprised! Of course, I never realesed her from my hands!!! :-) Funny is, that I always complain: I can´t find anything florentine in our country. And voila!


A môj posledný úlovok z výletu. Malé roztomilé vedierko s maľovanými kvetinkami. Nemohla som odolať.

And my last find from my trip. Little cute bucket with handpainted flowers. I just couldn´t leave it there.



Instagram moments...


Počas príprav / During the process

 Detail kvetinovej obliečky / Detail of my cute pillowcase


"Víkendové" kvety- frézie a ruže / Weekend flowers - lovely freesias and pink roses


Nebíčko sa nám trošku zamračilo a rozplakalo, no i tak vám prajem krásne dni plné slnka a radostných chvíľ!

Our heaven is little sad and rainy, but I wish u  lovely days, full of sun and happy moments.
Hugs and kisses to all!

M.

6 komentárov:

  1. Krásne poklady si si priniesla z výletu. Zdravím ťa:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. All so pretty! I'm glad to hear you are almost completely healed! :) Enjoy you Sunday! xo Vanessa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You have blooming trees already, Michaela? Wow! Soooo beautiful! I just love all of your treasures and am so glad that you were able to go to that bazaar. I've been busy all weekend working on my big dream catcher order. Still have about 6 of them to make yet. Whew! lol Have a wonderful week, my friend!!! ♥

    xoxo laurie

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Miška.krabka,kýblik,vankúš...nádhera.ruže nádherné.pekný večer prajem.jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Míšo,mě uchvátila florentská krabička,polštářek i kyblík-skvělé nákupy!!!Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miška bolo mi potešením a som rada, že sme niečo i ulovili a ako vždy v Tvojom podaní sú tie vecičky oveľa,oveľa krajšie, tie fotečky sú prekrásne teším sa na ďalšie krásne a hlavne veľmi inšpirujúce príspevky Marianna

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10