Special moments from Instagram

Prajem pekný sobotný večer a všetkým žienkam prajem krásny deň žien!

Hello my friends! I hope you have a beautiful and sunny Saturday like me!


Vďaka sviatku, som sa pri štvrtkovom nákupe kvetín cítila ako v raji...

On the occasion of Women's Day, a little floral paradise was wainting for me in a store...


Ruže mnohých farieb, nádherné frézie či nežné karafiáty...Mala som toľko možností! Len si vybrať...

Roses in many colors, beautiful freesias or lovely carnations... I had many options! Just choose some of them...


Z tej krásy a farieb som nebola nadšená len ja :)

Furbabies were thrilled, from all that beauty and perfect colors, too!


 Taký malý náhľad do obývačky... Viac už možno v ďalšom príspevku :)

Just a little sneak peek into living room... More maybe in the next post :)



Prekrásny úlovok z dnešného rána...

Pretty find from this morning...

Najskôr som váhala, čo sa ale pri takýchto originálnych kúskoch nesmie... Môžete o ne prísť veľmi rýchlo a budete to ľutovať! - Vlastná skúsenosť :)

First I hesitated, what is unacceptable for these original pieces... You can loose them very fast and you will regret it! - My own experience :)


Čoskoro som spať!

I will be back soon!

xoxo

M.

3 komentáre:

  1. Och, tie kvety sú nádherné:) Aj ten úlovok je parádny. Predpokladám, že nezostane v tejto podobe, hoci aj takto je lampička veľmi pekná.
    Peknú nedeľu ti prajem!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh my gosh, Michaela! What an awesome choice of flowers! I don't think I've ever seen such a beautiful selection! I loved seeing more of your pretty home and decor. And that darling little lamp looks just perfect there. I'm glad that you didn't leave it behind! lol

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10