Fresh flowers


I napriek dnešnému mimoriadne smutnému počasiu, sa mi podarilo spraviť zopár záberov. 
Po dlhých štyroch týždňoch sa mi podarilo v Kauflande zohnať moje ružové ruže, dedko mi priniesol ďalšie pivonky a orgován... a... no pozrite sa sami :-)

I´m glad, that despite the sad weather, I could to take some pictures.
After four long weeks, I managed to get my pink roses
, grandfather brought me more peonies and lilacs... and... Well look for yourself :-)


 Detail kvietkov orgovánu
Detail of lilac flowers

Kvetinový neporiadok

Pretty floral mess 




 



 Pár minút pred tým :-)

A few minutes before it :-)





Prajem krásny a pohodový víkend!
Dúfam, že počasie sa trošku polepší a vyjdu vám všetky naplánované plány :-)
Ak sa podarí, ja ho strávim na blšáčiku, veľmi sa teším!

Ďakujem vám za všetky milé komentáre

Have a beautiful and peaceful weekend!
Hope, that weather will be great.
Do  you have some plans?
I should go to the flea market, I hope that I will find some pretties there!
Wish me luck!

Xoxo

M.

14 komentárov:

  1. Tak takovy kvetinovy nepořádek by chtala asi kazda z nas...co dodat..myslim,ze k temto fotografiim není co vic psat.Mluvi samotne za sebe a ja v nich a nejen v nich vidim,jak se Misko stále lepsis,zdokonalujes a musim rict,ze me tve dnesni fota hodne pripominaji krasu zaberu RA.Opravdu kochani oka i duse..proste to tak je.
    Krasny patecni vecer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooch, tvoje slová mi hladia dušu, Kati! Ak raz budem váhať, či to čo robím, má zmysel, prečítam si tvoj odkaz :-) Ďakujem moc krásne :-)

      Odstrániť
  2. Nádhera!!!Tolik krásy!!!Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toľko voňavej nádhery pohromade!!!!!! Úžasné fotky, pohladenie pre oči aj dušu :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monči, som rada, že som mohla pohladiť tvoje oči i dušičku ;-)

      Odstrániť
  4. Michalko, to je taková nádhera! Jsi opravdu Paní fotografka! Kéž by u nás existoval časopis v takovém stylu plný tvých fotografií. Prostě úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Simi! Veeeľmi moc a veeeľmi krásne! :-)

      Odstrániť
  5. So so beautiful. That first photo would make a gorgeous blog banner...or book cover! Someday right? Good luck at the Flea xxo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oh Michaela.....your flowers, your vignettes, your photography.....it's all so GORGEOUS!!! :) You are truly finding your way as a talented photographer. They are beautiful, sweetie!!!!!! And you are amazing. :)

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, my lovely friend, for every sweet word! Hugs to you!

      Odstrániť
  7. Very lovely... and romantic.

    Cielo

    OdpovedaťOdstrániť
01 09 10