Just lilac (part one)...

To bolo radosti, keď som si všimla, že už kvitne orgován!
Po dlhých rokoch sa konečne môžem kochať krásnymi kvetmi orgovánu 
aj u seba doma, nie len na fotkách, vďaka svojmu  skvelému dedkovi, ktorý mi ho priniesol zo svojej záhradky, aby mi urobil radosť... 
A samozrejme, že som ho musela nafotiť...

I´m so happy, a lilac is blooming!
I´m thankful to my great grandpa, who brought this pretties from his garden to me.
After a long years I have a pretty lilac flowers in my home. I´m really enjoying this time.
I just love lilac and I had to take some photos...




Tento úžasný tanierik je jeden z mojich posledných úlovkov... Je dokonalý.

This amazing vintage plate is one from my last finds...  Just perfect.


 Vyrobila som aj svoje prvé lapače...

I made my first dream catchers...


Somerset Dream Catcher


Simple Lila Dream Catcher

To je všetko pre dnešok, zvyšok fotiek si nechám na budúce :-)

Ďakujem za návštevu a všetky milé komentáre, robia mi veľkú radosť.
Užite si víkend, dúfam, že i počasie sa opäť polepší.

That´s all for today, rest of my photos you´ll see soon!

Thank you for visiting my blog and for all you lovely comments, they make me happy!
Enjoy your weekend!
Xoxo

M.

6 komentárov:

  1. Krásny voňavý orgován, len škoda, že tak krátko vydrží vo váze. Mne zvädol za dva dni :-(
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentík, Monči :-) Orgován mám doma už asi štvrtý deň a stále je krásny. Možno to bude tým, že keď mi ho dedko priniesol, nemal ešte kvety úplne otvorené a riadne vykvitol až vo váze. Prajem krásny víkend, pa

      Odstrániť
  2. Orgovan na tvych fotografiich pusobi neuveritelne a celkove se me moc libi tve pojeti jednoduchych dekoraci v tomto stylu...opravdu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za návštevu, Kati! Som rada, že sa ti fotky páčili, u mňa vždy víťazila jednoduchosť a čistota, tak ako Shabby Chic prezentuje aj samotná Rachel. Maj krásny víkend, pa

      Odstrániť
  3. Krasne, jednoduche, ciste... Len tak dalej Miska... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10