Place, where my dreams will be realized

Po dlhšom čase som sa opäť vrátila k budovaniu svojho pracovného kútika. Potrebujem totižto miesto, ktoré ma bude inšpirovať, kde budem realizovať svoje sny a predstavy a odkiaľ vám budem písať aj tento blog.

After a long time I need my office again. I need a place, which will inspire me, where my dreams will be realized and place, where I´ll write this blog.




Tieto dva roztomilé svietničky som si našla v Jysku. Stačil jediný pohľad a vedela som, kde bude ich miesto.

These two cute candle holders I found in Jysk. It was a love at first sight and I knew, that my green table will be perfect place for them.

 


Nástenka plná inšpirácie nesmie chýbať.

Moodboard with a lot of pretty inspirations, got a new place on my wall.


Obrázky z mojich obľúbených blogov a knižiek, stará tapeta, kúsok látky Somerset (RASCC) a mnoho iného... Jednoducho všetko čo mám rada a čo ma inšpiruje.
 
Pretty pictures from my favorite blogs and RA´s books, old vintage wallpaper, little piece of my favorite Somerset fabric... Simply everything what I love and inspire me!
 

Jar je už nepochybne tu a my sa opäť môžeme chvíľku tešiť z rozkvitnutých stromov. Veľmi ma potešila informácia, že apríl by mal byť takisto veľmi teplý a príjemný. Neviem sa dočkať, až znova rozkvitne voňavý jazmín a moje krásne ruže. Dúfam, že to bude už čoskoro.

Spring is definitely here and we can look forward of blooming trees again. I´m very glad that April should be very warm and pleasant, too. I can´t wait when my jasmine and roses will bloom. I hope, that it will be soon!


Ďakujem, že ste si našli chvíľku a navštívili môj blog, 
dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil!

Prajem krásne a slnečné dni.

Thank you that you found a while and visited my blog.
Hope you enjoy today post!

Have a pretty and sunny days,
xoxo

M.


10 komentárov:

  1. Míšo,opravdu nádhera,tvůj koutek je naprosto úžasný!!!A ty svícínky jsou krásné,moje dnešní cesta povede do Jysku,měj se krásně Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrasne miestecko... Velka poklona pred poslednou fotkou - jednoducho krasna, nadherna, carovna... :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Miška, nástenka je nabitá inšpiráciou, čarovné kúsky. Po svietničkoch som tiež poškulovala, ale nebola som si istá, či sklo vydrží a nepuknú keď bude horieť sviečka vo vnútri. Už som si takto dva starožitné sklenené svietniky odpálila. Snáď to tvoje vydržia. Až rozkvitne záhrada, to budú neprekonateľné fotky, už sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V takom krásnom kútiku sa dobre premýšľa. Svietničky sú krásne, asi si odskočím po ne do Jysku:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. That's fabulous my dear!! Your office looks so beautiful and inspiring!! Looking forward to see your creations and inspirations! Love ~ Vanessa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I need a shabby vintage table for my studio space. I love yours. So so beautiful!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh I love your little green table, Michaela! The raw top against the chippy green paint is just perfect! And seeing your beautiful mood board reminds me that I want to rework mine. A good rainy day project for tomorrow. :) Thank you for all of your beautiful inspiration, sweetie! I just love seeing your vignettes! ♥

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prekrásne fotečky a ten pracovný kútik proste dokonalé miestečko, z Tvojich fotiek vyžaruje veľa pozitívnej energie a preto sa teším vždy na tie nové .

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prosím ťa čo je to za kvietok na poslednej fotke? je úúúžasny :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10