SWEET PEONIES


Som skutočne veľmi rada, že sa počasie u nás trošku umúdrilo a dovolilo mi zvečniť tieto nádherné pivonky a orgován, a tiež, že sa s vami o tú krásu môžem podeliť...
Fotiek je o trošku viac, než zvyčajne, preto dúfam, že vás nebudú nudiť :-)

I´m really very glad, that weather is better again and I could take some pics of these pretty peonies and lilacs. And I´m glad, that I can share this beauty with you...

I have a little more photos than usually, so I hope, that they won´t boring for you :-)






V poslednom čase som si veľmi obľúbila aranžovanie kvetín do obyčajných pohárov. Vzbudzujú vo mne dojem čistoty a svetla.

In last time, I like to arrange flowers into ordinary jars. They give me the impression of purity and light.
 



Taktiež som začala preferovať v dekorovaní viac jednoduchosti... Pretože často je menej viac a Shabby Chic nie je len o neporiadku a množstve dekorácií na stole.
I started to prefer more simplicity in decorating... Because often less is more. Shabby Chic is not just about a mess and the amount of decorations on the table.



Ako nočný stolík mi zatiaľ slúžia florentínske stolíky, ktoré časom plánujem nahradiť iným a praktickejším kúskom. No zatiaľ som ho ešte nanašla. Viem iba toľko, že by mal byť v bielej alebo krémovej farbe :-) Pretože presne tieto farby mi v poslednom čase chýbajú.

As a bedside table I use my florentine tables now, which I want to exchange for a normal and functional piece. But I haven't found the perfect one yet. I just know, that it should be in cream or white color :-) Because I miss this colors in my room.



Krásne srdiečko od Laurie dostalo nové miesto nad mojou  posteľou.

Pretty heart from Laurie got a new place over my bed.



Ďakujem vám za návštevu a tiež za to, že ste vydržali až do konca :-)

Prajem vám krásny a slnečný zvyšok týždňa.


Thank you for visiting my blog and for all your pretty comments.

Have a lovely and sunny rest of the week.

Xoxo

M.


PS: či mi veríte alebo nie, písanie príspevkov je skutočne vyčerpávajúce :-)

PS: if you believe me or not, writing posts is really exhausting :-)




18 komentárov:

  1. Tak som sa nevedela dockat prispevku s pivonkami :-) Opat raz nadhera. Dakujem za krasne fotky, ktore mi vzdy sprijemnia den a dokazem si ich pozerat dookola... Vobec ma nenudi, ze davas viac fotiek. Ja mam prave preto rada tvoj blog... A aj preto, ze pises :-) Viem, ake je to vycerpavajuce a kolko casu to zaberie (hlavne, ked robis preklad do angl.).
    Tiez sa mi paci ta jednoduchost a nie preplneny stol :-) Pre mna uplne dokonale :-) Prajem pekny den, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Saši, ty mi vždy napíšeš také milé a povzbudivé slová, že mám hneď chuť začať pracovať na niečom ďalšom :-) Maj sa krásne!

      Odstrániť
  2. Jsi blahova Miso??Jak by se nekdo mohl nabazit takove krasy..za me by jich mohlo byt klidne i vice..je to takova nadhera.A jeste v tvem shabby novem jednoduchem a zaroven cistem podani.Zachovavas kousek toho chaosu,ktery k shabby chic patri,ale jen presne tu davku ktera je potreba.Fakt se kocham..mozna je to tim,ze shabby blogu je u nas a vas tak malo..vlastne je muzu spocitat na prstech jedne ruky.Proto jsem tak rada za tve fotky.Diky.
    Uzivej slunecny konec tydne.
    Kati

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miška, tvojich fotiek sa nemôžem nabažiť. Sú vždy tak nádherne dokonalé. A prekrásna je aj kombinácia orgovánu s pivonkou:) No aj florentínské stolíky sú krásne, čo by som dala za také???
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monči! Na tvoju otázku je ťažké odpovedať, pretože pokiaľ ide o aukro, človek nikdy nevie, na akej sume to skončí... Všetko záleží na šťastí, ja som ho mala :-)

      Odstrániť
  4. Kľudne to môžem dávkovať takto, prečítala som na jeden "hlt" a fotky krásne pomaličky poprezerala. Nádherné kvety ako je u teba zvykom, nechápem, že už máš pivonky. U nás na chalupe boli zatiaľ iba púčiky, snáď tento víkend už budú rozkvitnuté.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Reni! S pivonkami to netuším ani ja, tiež som videla už niektoré porozkvitané, už takmer aj po a niektoré sa ešte len chystajú... Tie moje drobuľky budú dokonca až o pár týždňov.

      Odstrániť
  5. Moje obľúbené kvetiny :) Miška, fotky v tomto príspevku patria medzi najkrajšie, aké som kedy videla. Realita musí byť rozprávka! A žiť v rozprávke - to by sa páčilo každému.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I am just sighing over here, Michaela. Your posts are always soooooo beautiful and serene. I LOVE the simplicity that you are embracing right now. I think that I'm going to declutter a bit tomorrow and do the same thing here. Much better for the spring and summer seasons, I think. :) Love seeing pics of your little furbabies, too. So adorable!

    And thank you for the shout-out, too! I'm so glad you love your fabric and heart! ♥

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you sweet, you are always so nice to me! Big hugs to you, my dear friend!

      Your gifts, especially your heart, mean a lot for me! Xoxo

      Odstrániť
  7. Míšo,taky si myslím,že nikomu nevadí větší množství fotek,ba právě naopak.Miluju pivonky,tvou lampu a samozřejmě tvé kočky!Nevadí mi málo dekorací ale ani hodně,když se je na co dívat a čím se kochat.Dnes mě nejvíc dostaly fotky s postelí.Pěkný den!Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Miška, nestíham nikdy komentovať Tvoje príspevky na blogu, ale je to vždy pohladenie na dušu, keď sa k nim dostanem...Veľké ďakujem..pivonky v kombinácii s orgovánom sú nádherné, ani ja nechápem, ako Renatka, že už tak kvitnú, u nás naozaj len náznaky púčikov a orgován tiež..predsa len sme severnejšie:) Želám veľa tvorivých a pohodových jarných dní a teším sa na ďalšie krásne fotky...papa Mariet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja milá, som tak rada, že sa mi ozývaš :-) Ďakujem, že si si našla čas a zastavila sa u mňa na menšiu návštevu... Myslím, že tento rok sú všetky kvietky trošku popletené a kvitnú skôr, len vy tam hore si ešte musíte počkať :-) Prajem nech sa darí!

      Odstrániť
  9. Miluji pivoňky a tyhle fotky jsou tak nádherné, až se mi dech tají.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10