Design counseling with Vanessa (Dreaming Shabby)

 Ešte stále som nadšená zo zmien, ktoré som "spáchala" na našej chodbe a preto som sa tomu rozhodla venovať viac priestoru a tiež, venovať viac priestoru človeku, ktorý mi s tým veľmi pomohol.

Keď som sa zvykla obzerať po chodbe, vždy mi napadlo iba jedno
"nudná a prázdna"

Steny boli prázdne, s nábytkom som taktiež nebola celkom stotožnená a chýbalo mi množstvo detailoch, ktoré robia miesto čarovné a magické.

V tom období mi Vanessa hovorila o svojom dizajnérskom poradenstve, s ktorým práve začínala.

Znelo to tak vynikajúco, že som sa rozhodla ju požiadať o pomoc.

V skratke ide o to, že nafotíte miestnosť, ktorú chcete zmeniť, resp. v ktorej sa neviete pohnúť ďalej, Vanesse pošlete email aj s fotkami a zopár technickými poznámkami a ona sa vám v dohľadnom čase ozve aj s časom telefonického rozhovoru, prípade ak s ňou hovoriť nechcete, pošle vám len email so svojimi tipmi a nápadmi. Viac sa môžete dozvedieť tu.

Ja osobne som s ňou zažila skutočne krásny čas, dala mi množstvo rád a viac vám už snáď povedia fotografie. Ale varujem vás, že dnes ich je naozaj veľa. Snáď mi to odpustíte :-)



I´m still thrilled from the changes, which I made in our hallway.

And this is why I want to dedicate more space to this changes and especially to person, who helped me with it.

When I looked on my hallway before, I was thinking 
"this is a very boring place"

Walls were empty, I wasn´t satisfied with the furniture and I missed some pretty details, which make every place so special and magical...

That was a time, when my friend Vanessa told me about her design counseling, with which she´s just started.
It sounded so great and exciting!

(You can read more about her design counseling here)

So, I took some photos from my hallway and sent them to Vanessa.
I got an answer very soon and I couldn´t wait, when she´ll call me.
And I have to say,  I love the special time, which I spent with her!

Vanessa shared with me her beautiful ideas and decorating tips,
and later she sent me an email with all her notes from our call.
Hope, my pictures tell you more :-)


Kvitnutie šípovej ruže pomaličky začína vystriedavať kvitnutie mojich ďalšich ruží..
  
My cottage rose is in the end of her blooming, but my other pretty roses are starting right now.


 Bolo by asi zvláštne, keby vás neupozorním na môj nový pokladík - florentínsku komodu, ktorá ku mne pricestovala z Čiech minulý týždeň. Za to, že tento vysnívaný kúsok môžem mať u seba doma, ďakujem Kačenke z blogu Baví mě bydlet.

It would be kinda weird, if I didn´t tell you about my new treasure - florentine chest, which arrived last week from Czech republic. I´m so thankful to my friend Katarina, that I can have this amazing piece at my home.


Komoda mi  prišla skutočne veľmi vhod, pretože s Vanessou sme hovorili o tom, že tento kút by bolo vhodné vyplniť nejakým praktickým a zaujímavým stolíkom. Splnila som obe :-)

This chest came in the very great time, because I talked with Vanessa about this corner, that it would be perfect to fill it with a functional and beautiful table. I fullfiled both :-)










Hovorili sme tiež o dlhej a nudnej stene pod veľkým oknom. Zvykla som tu mávať ružovú skrinku, doplnenú o florentínske stolíky a kvety, ale nikdy to nebolo ono. Vanessa začala hovoriť o tom, že by som tam mohla použiť dlhú starú lavičku, ktorá by mohla slúžiť na odkladanie kabelky či len tak na sedenie. Mala som jednu starú lavičku, ale zabudnutú v garáži. Tiež sme prišli na ideálnu farbu - ružovú. Som skutočne rada, že som ju znova objavila! Je naozaj veľmi praktická a taká krásna :-)

We talked about the long boring wall under the big window, too. I used to have a pink cabinet or florentine tables here, but it wasn´t perfect. So Vanessa started to talk about that I could to use a long old bench, which I could use for my bag or just for the sitting. I had one old bench, but it was forgotten in my garage. We found a perfect color, too - pink. Now, I´m so glad that I found her again! Very practical, very pretty :-)
 






Posledná časť nášho rozhovoru bola venovaná kútu, kde sa nacháza veľká skriňa, ktorú používam na odkladanie topánok. Najprv sme vybrali farbu - pastelovú modrú (predtým to bola krémovo-zelená). No v tejto časti som ešte so zmenami neskončila, na stenu by som rada zavesila vešiak, ten ideálny som ešte nenašla. 

Last part of our talk was this corner with big cabinet, which I use for my shoes.
At first, we choosed a color - baby blue (before creamy/green). But this corner is not finished yet. I have to find a perfect rack, which I want to hang on the wall, instead of the dream catcher.

 Vanesse sa chcem poďakovať za čas a príjemný rozhovor, ktorý mi venovala, za skvelé rady a tiež aj profesionálny prístup. Ak potrebujete poradiť i vy, bude rada, ak sa na ňu obrátite :-) Najväčšou a jedinou podmienkou je iba ovládanie angličtiny.

Ďakujem, že ste vydržali až do konca. Prajem vám krásny zvyšok týždňa
a ďakujem za všetky vaše úžasné komentáre.

I want to say thank you to you, dear Vanessa! I spent a wonderful time with you. Love all your ideas and decorating tips, you did your job perfectly! Hope it beautiful to see your own ideas on my pictures.

So, if you want to absolve this with Vanessa, just visit her blog, read her conditions and send an email about your "decorating dilemmas" :-) Vanessa is very kind and sweet person, who always welcome you with a beautiful smile.

Thank you for visiting and all you wonderful comments.
Wish you a lovely days.

Xoxo

M.

10 komentárov:

  1. Co dodat...tva vstupni hala je kouzelna,tak cista,nezna a pritom utulna a hlevne prava shabby,Vaessa a ty jste se skvele spojily a vytvorily uzasnou mistnost,ktera vypada pro mne pohadkove.Ne nadarmo se rika,ze vzhledem k tomu,ze chodba je prvni mistnost co navsteva pri prichodu do domu uvidi,mela by dle toho taky vypadat.A u tebe podle toho take vypada..s noblesou a vkusem a ja tleskam a inspiruji se,pokud Miska dovolis..cistotou a romantikou.Pa Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. How very sweet Vanessa is to give you such wonderful decorating advice! Everything looks absolutely gorgeous. Love the cabinet you painted and your chippy bench is just perfect:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Michaela, love, love soooooo much your magical imperfections!!!...and that pink bench...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Misko krasny clanek a opet krasne fotky.Bavi me tve pivonky v papirove tasce.Tesim se na dalsi :-)
    Moc zdravim Vladka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vanessa is such a talented stylist, Michaela! I'll definitely be asking her for some help with my living room - which I constantly struggle with since it's so small. :) Love your new Florentine table, love your roses, love your sweet pink bench with those pretty pillows, love that gorgeous blue cabinet...and adore how it all works so beautifully together! Great job! ♥

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hello sweetheart!! Oh my! I'm beyond thankful for having you as a friend as for have helped you create your beautiful and inviting hallway. You're such a darling, and deserving of a true friendship. Thank you! I hope you have a wonderful week! Much love ~ Vanessa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Michalko, to je tak krásné! Přiznám se bez mučení, že tu komodu ti opravdu závidím! Já chci takyyy :-D A já to asi píši pokaždé, ale ty jsi tak neskutečně šikovná! Moc se mi líbí, s jakou vytrvalostí jdeš za svým snem. A jsem nadšená, jaké skvosty ti vznikají pod rukama - lavice má krásnou barvu! Miško, odkudpak máš tu růžovou "vyřezávanou" svíčku, pokud to není tajné? Je krásná... Ráda jsem chodila k tobě na Instagram, ale už se mi tam nic nezobrazuje :-( Asi jsi nějak uzavřela přístup? Když já nemám mobil, který by instagram podporoval a nemám se jak zaregistrovat. Věčná škoda, asi si budu muset nějakou tu novou technologii pořídit. Měj se moc krásně a těším se na další příspěvek! Simča

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Your hallway is beautiful Michaela, and how wonderful to have Vanessa to help you gel all your ideas and lovely furniture...Your Florentine chest is very special and looks amazing in the space....Fancy finding the bench in your garage....anyway it looks great in the hallway.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Brenda from the blog Cozy Little House sent me over. Your blog is so gorgeous! I am in love with your decorating style. I'm looking forward to being a follower!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I am visiting via Cozy Little House where she introduced me to your blog.

    Gorgeous photos - the pink bench is wonderful!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10