Magic with pink


 Občas nie je život taký, aký by sme chceli.

Ale mnoho vecí, dokážeme ovplyvniť...
Napríklad tým, že budeme robiť svet okolo seba krajším.
Že zo svojho domova urobíme miesto, kde sa budeme cítiť dobre a kam sa budeme vždy radi vracať,
a všetky problémy a starosti necháme pred dverami.

Life is sometimes different than we would like.

But we can affect many thing...
For example, that we will make our world prettier.
That we will do from our home a place where we feel comfortable and where we will always be happy to return,
and all problems and worries we leave behind the door.


Fotografie a zmeny vznikli aj s pomocou skvelej Vanessy z blogu Dreaming Shabby.
Vanessa totižto poskytuje konzultácie v oblasti dekorovania v Shabby Chic štýle
a ja som mala tú česť byť jej prvým "zákazníkom".

Vanessa je so svojím čistým a elegantným Shabby Chic štýlom mojou veľkou inšpiráciou.
Určite vám odporúčam nazrieť na jej blog.

This photos and changes were created with the help of amazing Vanessa from the blog Dreaming Shabby. She does a design counseling and I had the honor of being her first "case".
And you can try it, too! Just visit her blog, where you can find more informations about design counseling.

I am sure that you will satisfied with her professional and friendly approach.
 
I´m so thankful for your lovely ideas, dear Vanessa!







Biely džbánik s plastickými ružami a lístkami, je úlovok zo sobotnajšieho blšieho trhu.

White jug with plastic roses and leaves is one of my last finds from the Saturday flea market.
 



 Konečne už rozkvitli aj prvé ruže...

First roses finally bloomed...








Na blšom trhu som našla aj túto florentskú misku, veľa som takých zatiaľ nevidela, takže je pre mňa veľmi vzácna.

I found this florentine bowl on the flea market, too. I´ve never seen them before, so this piece is very rare for me.
 




Dúfam, že prežívate krásny víkend, i napriek veternému počasiu.
Ďakujem vám, že ste si našli čas a nazreli na môj blog a za všetky komentáre.

Prajem vám pokojný a snáď i slnečný týždeň.

Hope, that you´re having beautiful weekend!
Thank you for visiting my blog and for all your sweet comments.

Wish you a peaceful and sunny week!

Xoxo

M.


01 09 10