Pretty treasures


Úprimne sa priznávam,  že toto naše ufučané a smutné počasie mi skutočne uberá z mojej kreativity 
a schopnosti napísať niečo na úvod :-)

Ale viem, že sa vám chcem z celého srdca poďakovať za všetky úžasné odkazy k predošlému príspevku. Neskutočne ma podporili a pôsobili na mňa ako objatie.

Ďalšiu radosť počas uplynulých dní, mi spôsobil aj balíček od Vanessy, ktorá mi pomohla získať pár milých drobností, a potešila ma aj krásnym a hlavne vysnívaným darčekom.


Our beautiful spring weather has been replaced with windy and very sad days. 
My creativity is in the freezing point, I´m so exhausted without a sun...
So it´s really very hard to write something to this post for me :-)

But I know, that I want to tell you, that I´m so thankful for all your amazing words to my last post.
They were like a big hug, which I needed so much!
Thank you!

Another reason to be happy, were sent by my lovely friend Vanessa.
She helped me to get some pretty treasures for my little office and especially, she sent me a beautiful gift...

 


 


Určite vás zaujíma, čo sa nachádzalo v balíčku od Vanessy.
Už dlho som snívala o ceruzkách a lístočkoch na odkazy od Shabby Chic Treasures.
Keďže k nám často predajcovia z ebay tieto pokladíky nezasielajú, poprosila som o pomoc Vanessu
a dnes sa z nich môžem radovať u seba doma :-)

I´m sure that you are curious, what was in the package from Vanessa.
I always wanted a beautiful floral pencils and notepads by SC Treasures.
But it´s not easy to get them in my country. So I asked my friend Vanessa for a help and today, I can enjoy them in my home :-)
 

Spravila som si aj vlastný stojan na ceruzky, inšpirovaný tým, ktorý má v ponuke Rachel Ashwell a druhý som obalila do papiera, ktorý mi poslala Laurie.

I made my own stand for my pretty pencils, inspired by Rachel Ashwell´s blooming bucket collection. And finally, I used a paper, which sent my dear friend Laurie :-)









Vanessa mi splnila aj jeden môj veľký sen - podarovala mi baletné špičky.
Mám z nich obrovskú radosť, pretože som po nich túžila už veľmi dlho.

Som jej za to veľmi vďačná. Je tak krásne, že na vás niekto myslí, aj keď je tak ďaleko :-)

Prajem vám krásny a snáď už aj slnečný víkend!


Vanessa fulfilled one of my big dreams - she sent me one pair of her ballet slippers!
I love them so much, I dreamed about them for a long time! 

 I´m so thankful for friends and for beautiful people, like you Vanessa!

Wish you a wonderful and sunny weekend!

Xoxo

M.









 

01 09 10