WHERE HAVE I BEEN?

Srdečne Vás všetkých zdravím!
Je to už nejaký ten mesiac, čo som sa Vám prihovárala naposledy. Môj život prešiel veľkými zmenami a ja som váhala, či sa vôbec ešte na blog vrátiť. Každý deň som klikla na "Nový príspevok", pozerala sa na prázdny biely priestor a premýšľala ako začať. Detaily sa  mi totižto vysvetľovať nechce, tie na blog naozaj nepatria. A zrazu sa prihovoriť z úplne nového života, tiež sa nedá bez vysvetlenia...

Nuž, stručne. Osud mi vrátil do života človeka, ktorý pre mňa veľa znamenal a neviem si už svoj život bez neho predstaviť. To spôsobilo veľa rôznych rozhodnutí, návrat k starým plánom a odsunutie iných. To všetko prinieslo sťahovanie do nášho hlavného mesta, nájdenie si práce a vstúpenie do novej etapy môjho života. Nemôžem sa sťažovať, nový život je skvelý...

Na začiatok Vám prinášam aspoň taký mix fotografií z nášho domova, ktoré vznikli počas uplynulých mesiacov... V súčasnosti si už ale pomaličky začínam užívať predvianočných čas a pomaly sa pripravovať :-) Ale o tom niekedy nabudúce...

Hello my friends!
It was a few months ago, when I last published a blog post. My life was changed, I m talking about really big changes. I was confused, if I want to come back to bloglandia. Everyday I was clicking on "New post", looking on empty white space and thinking how to start. Because, I don t want to explain details of my life, here is not place for these personal things. And, share the things from my new life without explain, it can´t work, too.

So, very briefly. Destiny returned me back a very important person to my life. I can imagine my life without him. This caused a lot of different decisions, return to old plans and displacement of other plans. This everything brought moving to our capital city, I found a job here and I entered to a new stage of my life. I can t complain, new life is simply perfect...

At the beginning I want to share with you some pictures from the last months... But in these days Im slowly starting to enjoy this pre-Christmas time :-) 










Stále ma môžete sledovať prostredníctvom instagramu ako @simplymyhome, prípadne kliknúť na odkaz vľavo hore.
Prajem Vám krásny víkend a čo najmenej stresu v tomto období. Užívajte si ho naplno...

You still can follow me via IG as @simlymyhome, or just click on link on left side. 
Wish you a wonderful weekend withou "pre-christmas stress". Just enjoy this season!

Michaela

 

6 komentárov:

  1. Vitaj späť Miška :) Veľmi ma potešil tvoj návrat medzi nás. A keď sa už tvoj život utrasie, dúfam, že sa tu budeme môcť stretávať častejšie. Prajem ti krásny a pohodový adventný víkend :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mila Miska..tvuj navrat je skvely a jeste vice pro ty co te nemaji moznost sledovat na IG.Ja to stesti mam ale tu si rada take poctu a znova se pokocham.Tve fotografie pro mne maji konkurenci leda v zahranici a to jeste s malokym..je to proste tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I'm so glad to see you back in Bloglandia again, sweet friend! Your photography is always so incredibly beautiful, and I gather so much inspiration from your creative decorating ideas. It warms my heart knowing that you are happy and healthy and settled in to your new home, and am looking forward to seeing it all decorated for Christmas time. :) Sending love and hugs!

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peace and loveliness to you xxo. Thankful to follow your beauty on Instagram.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I'm happy your life is working out for you Michaela, and lovely to see your beautiful pics in bloglandia again.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moja milá burzová priateľka som veľmi rada , že si tu opäť, Tvoje krásne , jemné fotečky mi tu veľmi ale preveľmi chýbali držím Ti palce vo všetkom do čoho sa len pustíš a želám krásny dník Marianna

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10