ROCKIN' AROUND THE CHRISTMAS TREE


Zdravím Vás, priatelia!
Vianoce už klopú na dvere, prípravy pomaličky vrcholia a ja mám pre vás pripravenú ďalšiu "várku" fotiek z nášho vianočne naladeného bytíku. Na vianočné tvorenie skutočne nemám čas, čo ma síce mrzí, ale som spokojná i s touto, viac-menej improvizovanou podobou vianočnej výzdoby.

Hello my friends!
Christmas are coming, preparations are almost finished and I have a few more pictures from our little flat. I really don´t have a time for christmas creations, I´m sad for it, but satisfied with my more or less improvised version of christmas decor.



Jednou z výhod práce v obchode, je veľké množstvo papierových krabíc, z ktorých som mohla urobiť tieto dekoratívne balíčky. A ked som v papiernictve narazila na tento biely baliaci papier s pokrčeným efektom, bolo mi jasné, ako budú vyzerať.

One of the benefits of working in the shop is a large number of empty boxes. I made from them these decorative gifts. When I found this white packing paper with wrinkle effect in stationary, I knew how my boxes will look.




 


Jedným z posledných vianočných úlovkov je i tento košík v tvare hviezdy.

One of my last christmas finds is this beautiful basket.


V sobotu som sa vybrala na neďaleké trhovisko (slávnu "Miletičku" :-)), kde mi padol do oka veniec zo živých vetvičiek. Ozdobila som ho len jednoducho, z látky som spravila mašľu a k nej zavesila dva staré zvončeky.

Last Saturday I visited nearby market, where I found this wreath. I decorated him very simply - I used a piece of somerset fabric and two vintage bells.






Ďakujem vám krásne za všetky milé komentáre, dúfam, že vás fotky neunudili, darčeky máte na rozdiel odo mňa nakúpené a už si len užívate posledné predvianočné dni.

Thank you for all your sweet comments, I hope, my today pics weren´t boring :-)
Enjoy these last pre-Christmas days!

Michaela
01 09 10