WISH YOU A HAPPY NEW YEAR!


Milí moji, či skôr milé moje?

Do nového roku vám prajem len to najlepšie a všetko to, čo vám v starom roku chýbalo... Aby ste sa takto o rok mohli ohliadnuť späť a povedať si, že máte za sebou úspešný rok. Dúfam, že ste prežili krásne a pokojné sviatky, užili ste si blízkosť rodiny, na chvíľku sa zastavili a vychutnali si atmosféru, a tiež, si našli ste pod stromčekom niečo vytúžené, z čoho Vám srdiečko radosťou poskočilo. U nás sa sviatky niesli v duchu návštevovania sa, takže sme ich strávili všade inde, len nie doma. Vôbec sa ale nesťažujem, máme za sebou kopec príjemných i zábavných chvíľ a tiež milých stretnutí.

Hello my friends!

I´m wishing you all the best to the New Year and all, what you was missing in the old one. Hope you had a wonderful holidays with your family, could to stop for the moment and enjoyed the atmosphere, and also found something lovely under your tree, what made your hearts happy. Our Christmas holidays were about visits. So we spent them everywhere and with everybody, but not at home. We had a great and funny time with our family.


 New Year roses




V H&M Home som tak dlho obdivovala tento kovový patinovaný vešiačik, až som neodolala a skončil na našej stene.

Shabby hangers from H&M Home - liked them very long time and finally have them on our wall!








 

A takisto som v H&M neodolala ani tomuto koberčeku, našla som jeden jediný kus a preto nebol čas na váhanie.

I couldn´t leave this lovely rug there, too! I think, it was the last piece, so I had not a time for hesitation!



Ďakujem vám za všetky milé komentáre! Ešte raz vám prajem krásny nový rok plný lásky, šťastia a pohody!

Thank you for all your kind comments! Wish you a wonderful New Year again, full of love, hapiness and peace!

Xoxo
Michaela

9 komentárov:

  1. Miska co dodat...krasne fotky..krasne prani a jako vždy pokochani..tak ještě jednou...preji ti rok splnenych prani...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miska, prajem aj ja tebe uzasny a nezabudnutelny rok 2015! Krasne fotky, kobercek je uzasny ♥ xoxo, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Happy New Year! Such beautiful pics! I love your H&M rug, I've been thinking of buying the same one:) They have such good prices too!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška, aj ja ti prajem šťastný nový rok, aby bol príjemnejší než ten starý a aby v ňom bolo viac radostí než starostí :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj.prajem Ti šťastný,zdravý a rodostný rok 2015.naše sviatky boli milé,pokojné a radostné.a áno,našla som si pod stromom nádherné darčeky.pred sviatkami som bola v HM home a asi som si vypestovala závislosť :),no nakúpila som si kopec vecí.pekný večer,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. That H & M rug is perfect!!! I need to get one. Happiness for you in the Bew Year! xxo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Miška podobne i Tebe želám všetko dobré do Nového roka, ako vždy chválim nové prírastky a prekrásne fotečky ešte raz všetko dobré a hlavne v Novom roku naplnenie všetkých tajných prianí . Marianna

    OdpovedaťOdstrániť

  8. En arribar a aquest dia, no puc deixar de pensar en la infantesa, aquells moments plens de màgia, que tots hem viscut en la nostra infància

    Feliç Dia de Reis ♕ ♕ ♕

    ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿
    . . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .
    ……...…♥ •.¸.•´♥……………
    Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hope the New Year is wonderful for you too Michaela. Your pictures are so lovely and romantic. l too love the rug you bought and the shabby hangers. Have a great week.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10