I´M STILL HERE

Prajem Vám krásny jarný deň!

Čas plynie veľmi rýchlo a ja som sa k Vám opäť rozhodla prihovoriť. Či to znamená návrat k pravidelnému blogovaniu - netuším. Občas mám pocit, že časy, keď bol môj blog úspešný sú už dávno za mnou. Niet času ani priestoru na tvorenie či obiehanie blogov, čo značne ovplyvní úspešnosť každého blogu o bývaní ako je ten môj. Nuž, pravda je, že by som sa rada vrátila opäť medzi vás. Bývanie je stále mojou vášňou a hobby, ktoré ma snáď nemôže omrzieť. A aj keď sa vám už pravidelne neprihováram s novými fotkami, stále som aktívna doma v súkromí :-) Hľadanie nových pokladov a zveľaďovanie nášho domova je to, čo pre mňa znamená relax. Náš bytík je síce maličký, ale pre nás útulný a zatiaľ sa nemáme kam ponáhľať. Po dlhšom čase vás teda pozývam opäť k nám, do nášho jednoduchého a útulného hniezdočka...

Wish you a beautiful spring day my friends!

The time goes very fast and I decided to come back to the Bloglandia for a while again. I´m not sure if this means my regular sharing of pieces of my life with you. Sometimes I feel that times, when my blog was successful are gone. I don´t have a time to creat or visit your lovely blogs, what is very important for every blog like mine. But the truth is, that I would be glad if I could come back to the Bloglandia. Maybe I don´t share a lot of pictures with you, but I´m still active! I love to looking for a new pretties and making our home more cozy and beautiful. It´s my relax. Our flat is maybe little, but cozy for us and we have a time. So, after a long time, I would like to invite you to us, to our simple and cozy nest...















Malý náhľad do budúceho príspevku...
Little sneak peek to my next post...




Stále tu a stále vaša

Still here and still your

Michaela

5 komentárov:

  1. Krásne, jemné. Určite neprestaň písať tento blog. Bola by to škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi krásne, Danka! Prajem príjemný štart do nového týždňa.

      Odstrániť
  2. Your little nest looks lovely! The Florentine table is gorgeous!!! You have an eye for beauty:) We live in a smallish apartment also but it's just the 2 of us now so it's perfect for us! I'm trying to focus on my blog more, it's hard to get motivated sometimes but it's also a nice comfortable place for me:)

    Have a lovely week Michaela!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veru chýbaš nám tu, aj tvoje nežné fotečky. Ale hlavné je, že si šťastná a že si to užívaš. Maj sa krásne .)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem nadsena ze jsi zpět i když mám to štěstí vidět fotecky na IG. Ale s krásnými psaním je to zas něco jiného.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10