RACHEL ASHWELL SHABBY CHIC COUTURE

Konečne sa to dlhé čakanie skončilo. Počas toho ako silný vietor a dážď bičovali naše hlavné mesto, mi zazvonil telefón, v ktorom mi kuriér oznámil, že mi čosi nesie. Balíček, ktorý prešiel dlhú cestu až z Londýna, priamo z obchodíku Rachel Ashwell. Balíček, ktorý bol plný starostlivo zabalených pokladov. Priznám sa, že to boli pre mňa také malé Vianoce. Alebo čo si klamať, skôr veľké Vianoce! Pocit z tých vecí je úžasný a môže ho pochopiť asi len skutočný fanúšik Shabby Chic Couture. Niekto sa teší z originálneho CDčka, ja zase z pohára :-) Každý sme nejaký, preto mi prosím prepáčte to množstvo fotiek, ale ja som jednoducho nemohla prestať fotiť tú nádheru...

I got the most beautiful package ever  yesterday! During the sad rainy and windy weather I had a call from the courier, that he has something for me. The package, which traveled from the far London, from the Rachel Ashwell Shabby Chic Couture store. The package, which was full of wonderful treasures. I confess, I had a little Christmas. No, I had a big Christmas! The feeling of these things was and still is amazing! I couldn´t stop to shoot this beauty, so excuse me that I have a many pictures for you! I just have to share with this pretties with you...


Konečne kvitne orgován, a i keď to tak včera nevyzeralo, voňavá jar je naozaj tu!

The lilac is blooming finally!


Nie, nie všetko je iba pre mňa :-)

No, not everything is just for me :-)
 


Dokonalosť v každom detaile...

Perfection in every detail...
 














Vietor vytvoril na chodníku krásny ružový koberec...

The wind created a lovely pink carpet from petals on the sidewalk...


Ďakujem za všetky milé komentáre a prajem Vám krásny dník,

Thanks for all your kind comments and wish you a lovely day,

Michaela

4 komentáre:

  1. Well, you certainly deserve a little Christmas, sweetie! I know you've been working so hard! :) Have a beautiful week and enjoy all of those pretties!!! Hugs and love to you!

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ac jsem fotecky již mela cest shlédnout. .muzu je vidět stále. Spojení překrásných a hlavně originálních výrobků Rachel a tvého dokonalého nafocení je prostě snový.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful treasures Michaela!!! I love the silver baskets, one of those is on my list to get someday:) Isn't it lovely how beautifully wrapped all of RA's packages show up? I always take a picture before I unwrap mine! Enjoy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Miska, dokonalost sama nie len v podani RA ale hlavne v podani tvojich fotiek. Nadherne! ♥♥♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10