THE MOST BEAUTIFUL TIME OF THE YEAR

Najkrajším obdobím roka je pre mňa máj. Príroda začína hýriť krásnymi sviežimi farbami, cestou do práce ma sprevádza sladká vôňa rozkvitajúcich kvetov a predovšetkým kvitnú tie moje najobľúbenejšie - orgován, pivonka a šípová ruža. Kvety dokážu rozjasniť a okrášliť každý priestor, i ten najtmavší a najnudnejší kút v byte. Som rada, že sa mi podarilo zohnať orgován v dokonalých pastelových farbách a ružové pivonky. Šípová ruža sa tento rok mierne oneskorila, tak možno niekedy nabudúce :-)

The most beautiful time of the year is the May for me. The nature is full of wonderful fresh colors, we can feel lovely scents in the air and especially, my favorite flowers are starting to bloom - lilacs, peonies and cottage rose. Flowers can bring the light and beauty to every room, to every boring corner in the house. I´m glad I found lilacs in perfect faded colors and light pink peonies. The both brought beautiful spring atmosphere into our flat.




Momentálne najobľúbenejšia - taška od Rachel Ashwell s potlačou Bella Mocha, je výborná miesto kabelky

Favorite for now - Bella Mocha tote




Stará lampa, ktorú som si odniesla z blšieho trhu dostala nové tienidlo, skvelá kombinácia starého s novým.

The old lamp from the flea got a new lampshade, perfect combination of new and old.

 














Budúci víkend nás čaká maľovanie. Rozhodla som sa dať zničeným stenám nový, biely náter, čo mi poskytne možnosť hrať sa s úplne inou paletou farieb než doteraz, na čo sa veľmi teším. Béžová na stenách je fajn, ale mám pocit, že všetko mi ladí do oveľa ružovejších odtieňov, čo sa mi nepáči, nakoľko mám v byte i muža :-) Shabby Chic je veľmi príjemný štýl, a i keď romantický, stále sa dá poňať i trošku "chladnejšie" kam smerujem i ja.

The next weekend will about painting. I decided to give a new look to the destroyed walls - white coat. It gives me new possibilities for playing with the new palette of colors. I´m looking forward! The beige is great colors for the walls, but I think that it makes everything more pink and warm, what I don´t like, because I have a man in the flat! :-)


Ďakujem vám za návštevu a prajem krásny víkend, i keď smutný a upršaný, snáď sa to čoskoro napraví a opäť na nás bude riadne svietiť slniečko.

Thank you for visiting my blog and wish you wonderful weekend, our is little dark and rainy, hope it will be better soon and sun will be back on the sky.

Michaela

01 09 10