RAŇAJKOMÁNIA :-) č. 1

Ani netuším prečo mi tak dlho trvalo vyriešiť problém s fotoaparátom :-) Konečne je ale môj miláčik opäť funkčný a môžem vám priniesť kvalitnejšie a myslím, že aj pútavejšie fotografie zo svojho života. Tým by som doterajšie články "Z instagramu", chcela premeniť na trošku konkrétnejšie a jednosmernejšie zamerané príspevky :-)

Aj dnes dodržím tradíciu a začnem najskôr jedlom :-) Posledné dni boli pre mňa pracovne skutočne náročné, preto sa priznávam, že všetky ostatné jedlá, okrem raňajok, som mierne odflákla, a preto som im nevenovala ani fotografickú pozornosť. Raňajky jednoducho milujem, za prvé preto, že sú sladké a za druhé preto, že sa vždy rada hrám s chuťami a ich pestrosťou.


 Celý týždeň tvorili základ mojich raňajok ovsené vločky s chia semienkami a s čokoládovým ryžovým mliekom. Mimochodom, veľmi výborným. Nechýbali orechy, o ktorých som vám priniesla článok nedávno, tiež čučoriedky, černice a kúsok proteínovej tyčinky. Do tejto kaše som ešte pridala aj figy v mede, ktoré mi priniesla mamina z dovolenky v Chorvátsku. 


 Ostatné raňajky boli už len s drobnými obmenami... Napríklad kešu oriechy vystriedali vlašské a pribudlo goji, ktoré si na noc namáčam. Do rána krásne zmäkne a nelepí sa na zuby, tak ako tie suché. Goji sú inak skvelým spestrením stravy a určite dostane na blogu viac priestoru.



Inak vedeli ste, že kakaové bôby sú nie len súčasťou čokoládových tabuliek, ale aj tiež skvelou potravinou ako takou? Obsahujú množstvo antioxidantov, látky zmierňujúce depresiu a navodzujúce pocit spokojnosti, takisto mnoho minerálov, hlavne horčík a železo. Ja som si ich vzala z nášho obchodu už dávno, ale akosi ma po prvej skúsenosti nezaujali, no rozhodla som sa ich zapojiť do svojho raňajkového rituálu :-)



Kakaové bôby kúpite väčšinou už očistené, môžete ich jesť priamo alebo ich pridať do dezertov či rozmixovať v smoothie.


V obchode nám pribudli nové raw proteínové tyčinky od výrobcu obľúbených raw tyčiniek Bombus. Tie navyše obsahujú 22% ryžového proteínu. Nájdete ich v troch príchutiach: arašidové maslo, banán a kakaové bôby.


Tyčinky som využila na ďalšie spestrenie svojich raňajok. Ako prvá dostala šancu banánová, ktorá je naozaj vynikajúca. 



A dnes ráno som ochutnala príchuť arašidové maslo, ktorá sa priznám mi samostatne až tak nechutila, ale v kaši bola výborná :-)  Tento rok som ešte poriadne nemala tú česť jesť ríbezle, tak som to napravila a spomedzi orechov som si tentokrát a vlastne prvýkrát, vybrala pekanové orechy, ktoré boli úplne perfektné.



Dúfam, že dnešný príspevok bol už vizuálne o čosi zaujímavejší :-)

Ďakujem krásne za návštevu, prajem príjemný oddychový a pre niekoho možno i pohodový posledný prázdninový víkend. 

Čoskoro som tu opäť :-)

Michaela



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10