Z INSTAGRAMu č. 1

Ahojte!

Dnes vám prinášam taký menší výber z môjho Instagramu. Žiaľ, kvalita fotiek je mizerná, keďže môj fotoaparát je momentálne mimo prevádzky.
Keďže som tento týždeň bez "muža", užívam si trošku iné varenie a predovšetkým voľnosť v ňom :-))) Takže som si na prvú večeru pripravila šmakoun nudle s karfiolom, rajčinami, hlivou s kari fazuľkami a to všetko posypala cheddarom.
Mám rada praženicu na všetky možné spôsoby a najviac tú z domácich vajíčok, tentokrát to bola rýchlovka s rajčinami, paprikou a cayenským korením.
Dnešná večera pozostávala z ryžových rezancov, kari kuracích pŕs na kokosovom mlieku s cuketou, šampiňónmi a cícerom.


Na raňajky mám najradšej smoothie, nemám rada zložité veci, preto ani moje smoothie nie je žiadnym zázrakom. Väčšinou sa skladá z kokosového alebo kešu mlieka s množstvom ovocia, konopných semienok a v poslednom čase pravidelne z chia semienok.


Toto smoothie bolo výnimočne zo sójového čokoládového mlieka s banánom, chia, konopnými semienkami a kokosom.
 
 Jedna z upršaného rána, akoby sa dalo vtedy robiť niečo, než byť v posteli :-) A hlavne keď viete, že o hodinu už musíte byť v práci. Preto som si namiešala leto aspoň do pohára - smoothie z kokosového mlieka a žltého melónu s chia semienkami.




Dlho som odolávala ošialu zvaného kokosová voda, ale nakoniec som jej počas uplynulých horúcich dní predsa len podľahla. Predovšetkým novinkám v našom obchode - kokosovej vode s príchuťou čokoláda a coffee latte. A taktiež najmä čistej v litrovom balení.




Počas týždňa som si urobila radosť menšou návštevou predajne L´Occitane a potešila svoju pokožku kúpou telového mlieka z bambuckej kolekcie. Pokožka po ňom zostáva fantasticky voňavá a hebká. Ako darček na uvítanie som dostala balíček, ktorý obsahol bambucké mydlo, kondicionér a šampón na suché a poškodené vlasy a tiež sprchový gél a krém z kolekcie Verbena, ktorá ma neuveriteľne sviežu citrusovú vôňu a hodí sa najmä na rannú sprchu. Na tú večernú používam sprchový gél L´Occitane Bonne Mére s medom, ktorý má prijemnú sladkú vôňu.


To by bolo nadnes odo mňa všetko. Prajem krásny zvyšok víkendu :-)

1 komentár:

  1. Oh, this all looks soooo good, Michaela! ! I've never been a fan of coconut water or coconut milk....but that coconut latte sounds really good to me! :) My health coach did give me a recipe that you take a can of coconut milk and freeze it overnight. Then scoop off the top part (frozen coconut milk) and toss the coconut water at the bottom of the can. Take the frozen milk and blend it with some cocoa powder and Stevia and you have a very yummy chocolate pudding that's sugar and carb free! :) xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10