Z INSTAGRAMU č.3

Aj keď foťáčik je už konečne opäť plne funkčný, dnes vám ešte prinášam fotky z instagramu v menej sympatickej podobe. Opäť sa mi tam čosi nazbieralo, opäť to bude o jedle, ale aj o móde a predstavím vám i nového hlavného hrdinu svojej kozmetickej taštičky.
Jedno z mojich najobľúbenejších jedál - pečený pstruh na olivovom olej s rozmarínom a limetkami. K tomu stačí už len čerstvá zeleninka alebo bulgur.


Sladká pozornosť od maminy z dovolenky v Chorvátsku - figy v mede a gaštanový med. 


A už využité figy v mede s gréckym jogurtom a s jemne opečenými vlašskými orechami.
Raňajky sú mojím najobľúbenejším jedlom dňa. Nie len pre to, že bývajú prevažne sladké, ale aj preto, že sa na tanieri vyzerajú najkrajšie, dajú pripraviť na mnoho pestrých a chuťovo zaujímavých spôsobov. Hore kaša pripravená z ovsených vločiek, kokosového mlieka a s čučoriedkami, jahodami, kešu a proteínovou tyčinkou.



Ďalšia podobná :-) Tentokrát s proteínovými sušienkami od Max Sport, odporúčam vyskúšať :-)

Ďalšia fantastická, po dlhej dobe s goji a arašidovým maslom. Neviem ako vy, ale ja osobne si goji pred použitím na noc namáčam, krásne zmäknú a nelepia sa tak na zuby :-)


Áno, občas si doprajem. A občas aj častejšie, než by sa patrilo :-) A zdravá kuchárka od Pyca sa najlepšie listuje s Carte D´Or :-)


Jedna z mojich top kombinácií v poslednom období. Semiš či jeho napodobneniny nájdete aktuálne už snáď v každom obchode s oblečením. Ja sa zvyčajne trendmi príliš nenechám ovplyvňovať a nosím čo sa páči mne, ale v tomto prípade som sa zlákať nenechala. Tielko z falošného semišu a náhrdelník nájdete v Stradivarius, kabelku v Pimkie a sukňu som ulovila počas výpredajov v Mango.
Ďalšia fajn kombinácia, pokiaľ máte rady jemnú eleganciu. Voľnejší top, ktorý už pripomína farby jesene som si odniesla z poslednej návštevy Stradivariusu, kombinujem s riflami (Berhska), ale hodí sa i k sukni spomenujtej vyššie :-) A nechýba ani moja ďalšia závislosť - výrazný doplnok do krku, tentokrát z Bershky. Všimnúť si môžete i moju obľúbenú kozmetickú taštičku z jarnej kolekcie od dizajnérky Rachel Ashwell.


O tom minerálnom púdri značky Gosh ešte určite budete počuť v septembrovej recenzii. V poslednom čase mi akosi nesedeli žiadne tekuté make-upy ani BB krémy, preto som sa ich rozhodla vymeniť za púdrovú verziu. Aj keď ide o púder, má skutočne veľmi dobré prirodzené krytie, netreba to s jeho vrstvením však preháňať. A vynikajúco sa znáša i s podkladovou bázou.


A na záver pripájam fotografiu z jedného zaujímavého dňa v práci, kedy nás nečakane prepadla redaktorka markizáckeho Reflexu Mia Kurucová aj s kameramanom a požiadali ma, či by som niečo nepovedala o tom, čím môžeme nahradiť biely cukor v strave. Reportáž by mala byť odvysielaná v priebehu dvoch týždňov :-)


A po náročnom dni prišla na rad odmena :-)

Ďakujem za návštevu, že ste vydržali čítať a pozerať až do konca a prajem vám krásne prežitie prichádzajúceho nového týždňa.

Michaela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10