ZDRAVÍM!

Pre začiatok by som uviedla čo-to o mne. Som úplne bežne vyskytujúci sa človek na ulici či v obchode. Volám sa Michaela a pracujem v obchode so zdravou výživou a  bio potravinami. Je to práca, ktorá mi je zároveň koníčkom. Zdravý životný štýl vediem už nejaký ten čas. Ale nebudem vás klamať, nie som "ortodoxný" zdravostravovač. Myslím si, že občas urobiť radosť len svojim chuťovým pohárikom nejakou pizzou či dobrou čokoládou nie je hriech.

Život ma taktiež naučil, že hýbať sa treba. Ak chce zostať fit, zvládať fyzicky i psychicky náročnú prácu - hýbte sa. Behajte, cvičte jogu, pilates či len doma s vlastnou váhou. Telo i myseľ sa vám za to poďakuje. A verte mi, možno pohyb bolí, ale ten pocit stojí za to. Pre niekoho je najlepšou motiváciou práve tá bolesť (hovorím o svalovej bolesti, nie o zranení ;-) ), pre iného až prvé výsledky. A pre mňa? Každý moment, keď si uvedomím, že som zase o čosi silnejšia. Cvičiť som totižto nezačala s cieľom zhodiť pár kíl. Ale zosilnieť, nakoľko moja váha bola prirodzene nízka a bola som naozaj slabá. A vlastne ešte aj stále je. Nie som zvyknutá jesť veľa, s čím skutočne bojujem. A pokiaľ pracujete niekedy aj 19 dní bez prestávky, vypýta si to svoju daň v podobe únavy a občas ste radi, že stojíte na nohách. Ale nevzdávam to, cvičím vždy keď sa dá.

Nechcem byť nijakou veľkou inšpiráciou. Skôr sa podeliť len o to, čo viem a čo som sa naučila za "pochodu". Pokiaľ skutočne neviete ako začať alebo máte pocit, že sa do toho nedokopete, mňa osobne motivovala skvelá knižka od Cameron Diaz - The body book alebo Miluj svoje telo. Knižka, ktorá sa s vami rozpráva ako najlepšia kamarátka a chce vám len dobre :-)


Majte sa zatiaľ krásne,
Michaela


PS: nájdete ma aj na instagrame ako @michaela.buran :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10