Z POSLEDNÝCH DNÍ

Ahojte! Dni nám plynú, jeseň v plnom prúde a ani si neuvedomíme ako, a možno ani sami neveríte, ale od Vianoc nás delí len sedem týždňov. Ja som v posledných dňoch neustále v pohybe - z práce do práce a na blog, či iné aktivity, mi nezostáva takmer žiadny čas. Uplynulý týždeň som sa rozhodla zvoľniť tempo a prijať fakt, že si treba aj oddýchnuť :-)

Poviem vám, že pre tých čo pracujú v obchodoch sú tieto, nazvem to predvianočné týždne, naozaj náročné a medzi ľuďmi už pomaličky prepukáva nákupné šialenstvo. Pre nás to je jedno z najvyčerpávajúcich období v roku, pretože s uponáhľanými a nervóznymi ľuďmi sa vychádza skutočne ťažko. A možno nám to aj bráni, vychutnávať si atmosféru blížiacich sa Vianoc. Dokonca som sa rozhodla, že tento rok vyriešim nakupovanie darčekov cez internet, aby som sa vyhla tomu davu v obchodoch. A to som ešte pred rokom tú atmosféru vianočných obchodov mala rada. Ale aby som nebola zlá, medzi ľuďmi sa nájdu aj tí milí, na ktorých sa radi usmejete. 

Dnes vám len chcem spomenúť, že jeden dôvod na úsmev sa našiel aj počas uplynulého víkendu, kedy som navštívila nového člena rodiny. Mama si adoptovala nové mačacie bábätko, a tu je:





 Ja som si vzala zo záhrady možno už aj posledné ruže tejto sezóny, už tak dlho som žiadne nemala:




Môžete sa možno už čoskoro tešiť na dve recenzie, jednu za október a druhá bude o novej kolekcii H&M Beauty, ktorá sa im narozdiel od ich starej dekoratívky, podarila.

Môžete  sa tešiť aj na recenziu ruského šampónu a čučoriedkového krému na ruky, čo znie skutočne zvláštne, ale naozaj dobrých vecičiek značky Planeta Organica,


A tiež na zopár vecí od Catrice a rúžu od Rimmel.


Mimochodom, už nie som blondínka :-)


To je odo mňa všetko, snáď čoskoro som späť aj so sľúbenými recenziami. Paaa :-)

PS: Nezabúdajte sledovať magazín Fashionlook.sk!

1 komentár:

  1. I love seeing new posts from you, Michaela! You sound like life has been a busy one for you lately with the upcoming holiday season....but you sound happy and content. :) I love your new hair style and color! You look so chic and glamorous! Sending you love and hugs for the upcoming week, sweets! ♥

    xoxo laurie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš milý komentár! / Thank you for all your kind comments!

01 09 10